Умови бронювання FerryScan

Останнє оновлення

Будь ласка, зрозумійте, що ми зобов’язані дотримуватися умов, встановлених кожним окремим оператором порома. У більшості випадків ми не отримуємо додаткової гнучкості від операторів поромів.

Скасування поїздки

Днів до подорожі Мінімальна комісія (євро) Сума відшкодування
БЕЗ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

Гельсінкі - Таллінн

Днів до подорожі Мінімальна комісія (євро) Сума відшкодування
7+ 10 90%
2+ 10 40%
Менше 2 днів БЕЗ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

Гельсінкі - Любек

Днів до подорожі Мінімальна комісія (євро) Сума відшкодування
30+ 10 90%
15+ 10 70%
2+ 10 45%
Менше 2 днів БЕЗ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

Усі інші маршрути

Днів до подорожі Мінімальна комісія (євро) Сума відшкодування
10+ 10 90%
5+ 10 70%
2+ 10 45%
Менше 2 днів БЕЗ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

Днів до подорожі Мінімальна комісія (євро) Сума відшкодування
2+ 10 90%
Менше 2 днів БЕЗ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

Гельсінкі - Таллінн

Днів до подорожі Мінімальна комісія (євро) Сума відшкодування
7+ 10 90%
2+ 10 75%
Менше 2 днів БЕЗ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

Усі інші маршрути

Днів до подорожі Мінімальна комісія (євро) Сума відшкодування
30+ 20 90%
10+ 20 75%
2+ 20 50%
Менше 2 днів БЕЗ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

Гельсінкі - Таллінн

Днів до подорожі Мінімальна комісія (євро) Сума відшкодування
7+ 10 90%
2+ 10 75%
Менше 2 днів БЕЗ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

Усі інші маршрути

Днів до подорожі Мінімальна комісія (євро) Сума відшкодування
30+ 20 90%
10+ 20 75%
2+ 20 50%
Менше 2 днів БЕЗ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

Зміна подорожі

Днів до подорожі Комісія за зміну (євро)
ЖОДНИХ ЗМІН

Днів до подорожі Комісія за зміну (євро)
2+ 10 EUR
Менше 2 днів ЖОДНИХ ЗМІН

Гельсінкі - Любек

Днів до подорожі Комісія за зміну (євро)
2+ 10 EUR
Менше 2 днів ЖОДНИХ ЗМІН

Усі інші маршрути

Днів до подорожі Комісія за зміну (євро)
10+ 10 EUR
2+ 20 EUR
Менше 2 днів ЖОДНИХ ЗМІН

Днів до подорожі Комісія за зміну (євро)
2+ 10 EUR
Менше 2 днів ЖОДНИХ ЗМІН

Днів до подорожі Комісія за зміну (євро)
2+ 10 EUR
Менше 2 днів ЖОДНИХ ЗМІН

Днів до подорожі Комісія за зміну (євро)
2+ 10 EUR
Менше 2 днів ЖОДНИХ ЗМІН

Діючи від вашого імені

У разі скасування чи затримки поїздки ви надаєте нам дозвіл вносити розумні зміни у ваше бронювання від вашого імені. Ми докладемо всіх зусиль, щоб зв’язатися з вами, перш ніж вносити будь-які зміни, але ми не можемо гарантувати, що зможемо це зробити. Якщо ми не зможемо зв’язатися з вами, ми внесемо зміни, які вважаємо за необхідні, щоб гарантувати, що ви зможете подорожувати під час заброньованої вами поїздки. Зміни та скасування в останню хвилину досить чутливі до часу, і ми не завжди можемо чекати, поки клієнт відповість, перш ніж прийняти рішення.

Приклад: оператор порома скасовує відправлення в останній момент і пропонує перенести ваше бронювання на наступний пором на кілька годин пізніше. Однак у них немає оригінальної кабіни, яку ви запитували. Ймовірно, ми схвалимо трансфер від вашого імені та частково повернемо вам кошти, якщо буде доступна гірша каюта.


Терміни оплати

Ми використовуємо зовнішню платіжну компанію Stripe Inc., яка працює з постачальниками послуг, переважно розташованими в Європейському Союзі та Сполучених Штатах Америки. Ви можете прочитати більше про їх політику конфіденційності та список субпроцесорів. Якщо ви перебуваєте в країні ЄС або ЄЕЗ, ваш платіж буде оброблено Stripe Payments Europe, Ltd.

У разі відшкодування ми повернемо кошти через нашого платіжного постачальника на вашу кредитну/дебетову картку, з якої ви спочатку здійснювали оплату. Зауважте, що повна обробка відшкодування та повернення грошей на ваш банківський рахунок може зайняти 10 робочих днів.


Деталі розміщення

Примітка! Фотографії кабіни та описи наведені лише для ознайомлення. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб дані були якомога точними, але можуть траплятися невідповідності. Якщо у вас виникли запитання щодо конкретної каюти чи помешкання, які ви бронюєте, зв’яжіться з нами перед бронюванням.


Правильна інформація у вашому бронюванні

Коли ви робите бронювання в нас, ви несете відповідальність за те, щоб ви ввели всю правильну інформацію про пасажирів у своєму бронюванні та щоб ця інформація відповідала ідентифікаційним документам, таким як ідентифікаційна картка або паспорт, які використовуватимуться під час вашої подорожі. Крім того, деякі з наших поїздок перетинають міжнародні кордони. Ви несете відповідальність за те, щоб мати дійсний паспорт, дійсні та правильні візи та відповідний термін дії паспорта для всіх напрямків, куди ви подорожуєте. FerryScan не несе жодної відповідальності за додаткові витрати, втрачений час або незручності, які можуть виникнути внаслідок бронювання подорожі, яку ви не можете завершити.


Спеціальні та офлайн-бронювання

Будь ласка, зверніть увагу, що бронювання можна підтвердити лише після отримання повної оплати та за наявності вільних місць. Якщо на момент оплати вартість квитка змінилася, ми відповідно виставляємо інший рахунок. Щоб мати місце на поромі, сплачуйте якомога швидше.


Умови оператора

Бронюючи квитки за допомогою FerryScan, ви погоджуєтесь і зобов’язані дотримуватися умов партнера-оператора порома, який здійснює вашу подорож. Нижче ви можете знайти умови для всіх операторів, з якими ми співпрацюємо:

Поромний оператор Умови оператора
DFDS Seaways Натисніть тут
Eckerö Line Натисніть тут
Finnlines Натисніть тут
Stena Line Натисніть тут
Tallink Silja Натисніть тут
Viking Line Натисніть тут

Правом, що регулює

Будь-які спори чи конфлікти, які виникають між вами, «клієнтом» і «нами» (Port Zero Ventures LLC), які неможливо вирішити за допомогою угоди з нами, вирішуватимуться в судах штату Вісконсін, США та за допомогою цього веб-сайту ( «FerryScan») ви погоджуєтесь, що суди штату Вісконсін будуть відповідною юрисдикцією для будь-яких суперечок або конфліктів, які можуть виникнути.

Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies. Learn more